SIAPA SAYA?

.. keluarga kami ..

(GEGEBLO DAY 1: Siapa saya?)

 Seorang Ibu Berkerjaya

Siapa saya? huhu nk bg ayat artis sikit.. hehe ''daku hanya lah insan biasa''... xde la gurau je. Saya ni seorang ibu kepada Ahmad Sobirin (baru sorng je). isteri kepada sahabat baik sendiri.. Ahmad hanis.. merupakan seorng Staff di salah sebuah syarikat penyelidikan. boleh dikatakan hidup saya hampir 9 hours to 7 kejanya berkawad di dalam lab yang sejuk.urgghhh da rupa duk oversea da rasa huhu.... mengira sample-sample yang halusssss.....lepas balik keja je mmg juling la mata-mata ni.. tp xpe.. alhamdulillah Allah bagi saya rezeki untuk berkerja. so buat je la degan hati yang tenang...kt luar sana ramai lagi yang sedang mencari pekerjaan kan. kita yang dapat ni... besyukur la..

Serang ibu Bisnes

Selain tu, Saya juga merupakan seorng PENGEDAR SAH BARANGAN SHAKLEE...pengguna produk kesihatan ini sejak dari selepas berpantang sehingga lah sekarang.. lebih kurang 2 tahun lebih...if korang berminat untuk mencuba barangan-barangan Shaklee ni boleh la hubungi saya ye.. insyaallah saya boleh buat penghantaran terus ke kawasan Bangi, Sepang, Nilai, Dengkil.... dan postage ke seluruh Malaysia.

Serang isteri yang minat memasak 

Haha bab2 memasak ni sebenarnya saya ni xde la tere sngt, sebenarnya baru nk belajar-belajar minatkan diri untuk memasa. Orang kata dulu-dulu sebelum kawen ape pun x tau. sekarang bila suami dan anak kelaparan baru le nak tekial-kial belek buku resepi. haha ape-ape pun slowly minat tu datang sendiri. wasalupun x tere.. tp alhmdulillah semakin rajin untuk mencuba resepi baru. Semnagt bila tngok tiap kali masak je licin..nasib le dapat suami dan anak yang x cerewet hehe.

Seorang insan yang hobinya adalah menjahit

Jangan x tau ye. hobi saya menjahit. Bila saya stress saya akan menjahit benda yang bewarna warni. kalu nak tngok koleksi jahitan saya boleh la ke fb personal saya ye. tp xde la betujuan untuk amik tempahan. Just sekadar hobi dimasa lapang. Kadang-kadang kita bila da penat-penat stress tu nak juga rasa buat sesuatu yang kita suka kn,. for me.. menjahit baju... or beads ni mmg sumber ketengan saya,,,ade sape2 yang ade minat yang sama. jom la kita share pic hasil tangan ye..

Hubungi:

LIN ALIN 0182890438
mybabysobirin@gmail.com
Fb : lin alin
FB Page: cutecottonshop.com
lovelyadlinalin.blogspot.com

0 comments:

Post a Comment