BEDUNG BABY HAND MADE MURAH

Assalamualaikum....

Semperna hari jumaat yang indah ni... Pihak Cutecottonshop.com ingin membuat jualan paling laris bedung- bedung bayi yang panas-panas lagi coraknya....
Bertemakan biru merah , pihak cutecottonshop.com mengharapkan agar bedung-bedung ini dapat membatu si comel ada berada dalam keadaan selesa sehinggakan seperti berada dalam dakapan ibunda tercinta.


Perincian Bedung Cutecottonshop.com

1. Saiz agak besar. (1m x 1m) empat segi tepat

2. Sesuai untuk bayi seberat 2kg sehingga 10kg.

3. Diperbuat dari kain cotton flannel yang lembut dan selesa. Bayi anda akan tidur di ulik mimpi selepas di bedung.

4. Terdapat pelbagai corak dan warna yang cantik mengikut citarasa ibu muda masa kini.

5. Disebabkan saiz nya yang agak besar.. Bedung ini boleh digunakan sebagai selimut kanak-kanak ketika berjalan dan singgah di mana-mana juga.

6. Harga berpatutan,.. rm15 sehelai tidak termasuk pos ye.

Cara membuat tempahan:

mudah sahaja... anda hanya perlua menghubungi wakil kami untuk membuat pilihan corak serta bertanyakan harganya secara aplikasi whatapp , we chat, telegram , atau paling mudah call je

Lin Alin : 018-2890438
Ahmad Hanis : 013-4072760

3 pembeli terpantas insyaallah ade hadiah istimewa menanti anda... JD ape tunggu lg... call me ,call me, call me now!

Contoh Corak yang baru restock
9 corak yang ade.. bedung vs selimut bayi. 

Tq yang membeli degan cutecottonshop.com. =)

AWAS! KULIT KUSAM BERJERAWAT DIPAGI RAYA

Masalah parut jerawat dan kulit kusam sering dialami oleh ramai remaja tidak kira lelaki bujang atau gadis-gadis. Bila Syawal semakin menghampiri maka ramai juga diantara kita mengambil kesempatan untuk melangsungkan perkahwinan.. Persoalannya, sudahkan and  semua bersedia dengan kulit wajah yang bebas dari jerawat dan jeragat?? mahukan gambar kenang-kenangan korang di hari bahagia kelihatan cantik jelita, bebas dari kulit kusam.

Oppss.... ini bukan saya yang cakap ye, tetapi saya sndiri telah diajukan soalan ini oleh adik sepupu saya seusia 8 tahun selepas melihat foto perkahwinan kami...` Kak ngah, kenape make up kak ngah nampak bebukit2 dan tidak sekata?`,,, waktu tu saya rasa seperti nak je sorok kepala dalam selimut.. malu nyeeerr!!!!... bayangkan ape nk jawab kalau soalan tu anak cucu kita yang akan tnya nanti....

Sekarang tidak  LAGI.

Sejak dari hari tu, saya telah amalkan vitamin-vitamin cantik Dari sahklee yang terdiri daripada vitamin E dan vitamin C serta ESP... Teresa sangat berbesa selepas mengamalkan vitamin2 ni.. kulit dah tidak di hinggapi jerawat dan parut lama pun mula pudar. Selain tu..., kepada bakal2 pengantin yang ingin tampil dengan kulit yang bersih, ni sy dedahkan 1 tip petua yang orng dulu2 amalan... sangat mudah tp ramai orng susah nk amalkan... nak tahu ape???

`MINUM LAH AIR MASAK SECUKUPNYA OLEH BADAN`

Kerana kekurangan air dalam badan akan menyebabkan sel-sel dibawah kulit kita akan terhidrat Dan memberikan struktur kering dan kendur kepada wajah,.. sy percaya tips ni ramai yang sudah tahu kan... tp berapa orng yang sudah amalkan.... ? ssh kan nk kekalkan tabiat ni...

Panduan mudah untuk memastikan kita minum air masak dengan secukupnya.

Anda semua boleh la cuba amalkan meminum air selepas solat sebanyak 2 cawan penuh, insyaallah untik sehari anda akan berjaya minum 8 gelas air masak dengan jayanya... insyaallah jika diamalkan kulit kita akan menjadi sihat di taambah pula dengan pembajaan dengan vitamin-vitamin yang secukupnya




selamat mencuba :-)
Lin alin
018-2890438

SUMBER MOTIVASI TERBAIK

Bila rasa seperti kehilangan arah.... biasaya saya akan pejamkan mata, tarik nafas dalam- dalam... perlahan-lahan bersandar dan pusing ke tepi meja.... ini yang saya akan cari..... kata- kata semangant Dr Mak Shaklee saya Siti Najiha Razali .... entry Kali ni khas saya buat untuk Mak Jiha sebab sudi mendermakan aura positif dari semangatnya untuk saya menulis hari ni,...

Sebernya rasa berat juga tangan untuk mencapai tab walaupn hanya berada di depan mata je, ape Pn yang saya fikir, sebenarnya saya sedar tu cuma sekadar alasan dan halangan untuk membantutkan usaha saya supaya terus bejuang dalam biz ini,.. Allahmdulillah. Terima Kasih Ya Allah di atas kurniaan biz ini kepadaku. Masyaallah...... DOA kan yang terbaik untuk  perjuangan anak cucu cicit mu ye Mak.. :-)

Ramadan ke8
Lin alin

SENGAL SENDI DAN LUTUT WALAUPUN USIA MASIH DI AWAL DUA 20AN

Walaupun sakit lutut sinonom dengan warga emas, namun ia juga tidak mustahil akan menyerang mereka yang berusia 20an. Rasa sakit yang menyucuk-nyucuk di bahagian sendi terutama lutut mudah menyerang mereka terutama selepas  melahirkan anak, tidak berpantang dengan betul ,dan juga kepada mereka yang bersukan. 

Sakit sendi dan tulang juga menyerang warga muda seawal usia 20an.

Sakit belakang ketika menyusukan anak.

Seringkali kita dengar luahan rasa sakit pada bahagian belakang badan si ibu yang menyukan anak, sakit pinggang, serta tidak kurang juga gigi menjadi rapuh. Hal ini berlaku kerana perkongsian kalsium si ibu dengan si anak. Kadang-kadang masalah ini juga berlaku disebabkan si ibu sendiri juga kekurangan kalsium .Menurut pakar perubatan, terdapat juga kes -kes dimana si ibu mengalami masalah reput tulang dan juga gigi akibat dari kekurangan kalsium dalam badan. Ketika ini lah jumlah kalsium yang mengcukupi sangat di perlukan oleh badan bagi mengelakkan masalah seperti gigi reput, tulang rapuh , dan juga sakit sendi serta kebas-kebas tangan berlaku ketika usia kita muda.

Sakit ketika bersukan

Kepada mereka yang gemar bersukan tanpa memanaskan badan, pernah ke tidak korang berasakan sakit di bahagian sendi yang menyucuk-nyucuk ketika bergerak aktif secara tiba-tiba. Jika anda pernah merasakannya, andalah yang berisiko untuk mengalami kekejangan sendi dan juga memerlukan kalsium yang secukupnya untuk diri korang sendiri

Kalsium Morden


Ramai antara kita yang jarang minum susu. Tidak kurang juga ramai anatara kita yang tidak suka minum susu. Cuba korang renung-renungkan, kalu dah susu pun korang tidak lalu minum.. bagaimana korang boleh pastikan badan korang mempunyai cukup kalsium??????

Jangan risau sekarang ade cara mudah untuk korang dapatkan kalsium demi kesihatan tulang korang. OSTEmatrix....telah di uji oleh klinikal dan selamat di gunakan oleh ibu mengandung, ibu menyusu, dan juga kanak-kanak ( yang telah pandai makan ubat tablet je ye)..

Image result for ostematrix shaklee


untuk dapatkan Ostemetrik ni anda bolehlah menghubungi saya dengan segera. Alin 08-2890438 ( what app/ wechat/ telegram/ call/. sms)... insyaallah saya akan explain more detail dengan lebih jelas. sekian


JANGKITAN KUMAN DALAM DARAH BAHAYA KE?

Assalamualaikum semua, sudah lama saya tidak membebel di sini, naseb la dalam labtop ni xde labah-labah, kalu x penuh dah sawang bertali-tali dekat blog ni. haha... ok la sebenarnya hari ni saya nk share cerita pasal anak saya Sobirin . 2 minggu lepas Oyin mengalami bengkak pada kedua-dua bahagian mata dan demam yang agak tinggi. 

Panggilan Dari Taska

Demam tetapi aktif, Oyin 2 Tahun 3 bulan. 

5 ninit kemudia selepas penat menulis, Demam da semakin terasa. 
Tengah hari tu masa saya agak sibuk menjalankan analisis ( waktu kerja) , saya agak tekejut juga la cikgu dia call mintak bawak balik Oyin sebab dia demam. Padahal pagi tu masa saya hantar dia ke taska elok je dia, tidak ada tanda-tanda dia tidak sihat langsung. Selepas tu saya terus bawa dia bersama ke office saya. Alhamdulillah dia aktif, tetapi badan dia memang agak panas dan mata sudah mula kemerahan.

Suhu Badan Meningkat Tiba-Tiba

Malam tu suhu badan dia mula meningkat. Saya dan suami sudah mula hilang arah, bagi ubat sudah, jelum sudah, mandikan pn sudah, tetapi panasnya masih x turun-turun.  Risau takut semakin melarat, kami bawa dia ke KPJ Kajang. Dr. Mahani adalah dr yang bertanggungkawab merawat kes Sobirin. Menurut Dr Mahani, Sobirin telah dijagkiti kuman dalam darah. Matanya semakin merah menunjukkan kuman sudah mula aktif didalam badannya. Dan ape yang makin merisaukan saya adalah, telingan sebelah kiri Sobirin juga sudah mula menunjukkan tanda-tanda dijangkiti kuman yang semakin merebak. Sobirin diarahkan untuk warded untuk menjalankan rawatan. 

A day di ward kecemasan, Thanks abi temankan Oyin, 

Tangan kecil ini hero ku..
 Dr. Mahani ade memberikan sedikit penerangan kepada kami tentang Jangkitan kuman dalam darah .antaranya Cra kuman-kuman ini merebak. Menurut beliau, kuman boleh merebah melalui:

a) air kolam
b) makanan yang tidak bersih terutama makanan-makanan yang di beli dr kedai
c) kebanjiran pendatang asing
d) Berkongsi tuala mengelap hingus di taska
e) berkongsi botol susu...juga memudahkan kuman merebak dr seorng ke seorang kanak-kanak.

allamdulillah keesokkan paginya saya telah memandikan Sobirin dengan Basic H. Semua barangan Sobirin termasuklah mainan, puting botol, baju-baju semua saya semburkan dan cuci dengan Basic H bg mematikan kuman. Sobirin nampak lebih sihat selepas 2 malam bermalam di ward. Menurut jururawat di situ, mereka mengatakan kebiasaan kanak-kanak yang mengidap jangkitan kuman ni biasanya akan bermalam di ward paling kurang pun 4 ke 5 malam. Alhamdulillah Oyin menunjukkan tindak balas baik dengan antibiotik , ubat demam dan juga perlindungan luaran dengan menggunakan Basic H. 

Sejak dia keluar hospital,saya dah mula berhati-hati dalam penjagaan sobirin, Setiap malam sebelum tidur, saya akan pastikan baju-baju kotor yang di pakai di taska..akan di rendamkan dengan Basic H telebih dahulu sebelum di masukkan dalam mesin basuh. Sebelum makan dan tidur juga saya akan pastikan dia membasuh tangan dan kakinya telebih dahulu untuk memastikan dia sentiasa bebas dari kuman. Hati ibu mana yang tidak sedeh melihat anak-anak kecil sakit kn. Jadi saya harap ibu-ibu semua juga boleh memberikan perhatian sepenuhya dalam penjagaan kanak-kanak. Tambahan pula skrng ni mmg musim Penyakit. Kita yang dewas juga disarankan untuk membuat extra precaution ye. kuman boleh menyerang sesiapa juga.

Pembasmi kuman, Basic H
saya cadangkan setiap rumah wajib ade Basic H ni untuk perlindungan kuman berpanjangan. Meh PM saya untuk keterangan lanjut ye. 

lin alin
0I8- 2890438
wasp, wechat, call. sms

PENGEDAR BARANGAN SHAKLEE DI SEKITAR SEPANG DAN NILAI

" Mencegah lebih baik dari mengubati" .. ayat ni kebiasaannya kita dengarkan. Tetapi sejauh mana korang memahami maksudnya. Dan sejauh mana juga korang mengambil tindakan untuk memastikan kesihtan korang berada dalam keadan yang optimum.



Pengedar sah barangan  Shaklee

Sebagai seorang ibu dan juga isteri yang berkerja. Saya memilih produk mkanan tambahan dari Shaklee sebagai pilihan. Kenape shaklee? Oh semestinya saya ade sebab yang kuat kenapa saya pilih produk kesihtn shaklee ni. Antara sebab utama adalah kerana kesemua produk- produk keluarannya adalah natural, tidak menggunakan bahan kimia. Selain tu kesemua produknya trlh di uji oleh klinikal dan selamat di gunakan oleh semua peringkat umur. Dan sebab yang paling penting kenpa saya memilih shaklee sudah tentulah kerana HALAL. 

Untuk sesiapa yang bermint untuk mengetahui dengan lebih lanjut mengenai barangan shklee ni boleh terus whatsap no saya ye. 
Lin alin 018-2890438. Insyaallah saya akan cuba membantu korang mengekalkan kesihatan keluarga korang k. 

# set kehmilan
#set menyusu
#set kesuburan
# set kesihatan umum sekeluarga
#set kecantikan
# set perkembangan minda kanak-kanak
# set perlangsingan badan
# set resdung
# kencing manis
# sembuh luka oprate  cepat

RUAM SUSU MENYEBABKAN BAYI SENTIASA TERASA GATAL

Ruam biasanya mudah berkalu di kalangan bayi. Namun masalah ruam ini juga boleh mengjangkiti kanak-kanak dan juga orang dewasa. Kebiasaannya ruam kulit ini mudah berlaku dikawasan yang cepat berpeluh. Ia merupakan satu masalah yang sebenarnya hanya dapat dihindari dari rumah sahaja, tetapi dalam keadaan tertentu kadangkala ia juga turut memerlukan rawatan klinikal. Dalam sesetengah kes, ruam akan menyebabkan kulit kelihatan bertompok merah atau mungkin boleh menyebabkan bengkak, kegatalan dan juga luka. 

keadaan pipi bayi yang terkena ruam susu

Apa itu ruam susu??

Ruam susu atau kurap susu dikenali sebagai Dermatitis atopik akan menyebabkan bintik-bintik merah yang nampak seperti keruping dan bersisik pada bahagian muka bayi. Ia nya kesan daripada lelehan susu yang dibiarkan kering degan tidak dilap. Pada permulaannya ruam susu pada si kecil ini akan kelihatan kemerahan, membengkak, dan bersisik di sekitar pipi. Ruam ini akan menimbulkan rasa kurang selesan dan kegatalan kepada bayi korang.

Kebiasaannya pada waktu panas apabila si kecik berpeluh pada waktu malan, kegatalan ini akan mengganggu tidur mereka. Kadang kala ruam susu ini juga boleh berlaku di sebabkan si kencil korang alah kepada susu lembu, soya dan sebagainya. kita sebagai ibu bapa haruslah memastikan setiap makanan yang diberikan kepada bayi kita adalah selamat untuk dimakan terutama pada peringkat awal tumbesaran mereka.


Tips Mengatasi ruam susu :

I) Jika korang adalah seorng ibu menyusu, elakkan dari mengambil makanan-makanan yang boleh terjadinya elergik kepada anak-anak. Misalnya, telur, kekacang, daging, ayam.. Bukan maksudnya korang tidak boleh makan terus, tetapi makanlah pada kadar yang diperlukan. Hal ini kerana makanan yang di makan oleh ibu menyusu akan mempengaruhi susu ibu. 

2) Sentiasa lap kan mulut bayi setiap kali selepas penyusuan. Ini penting untuk mengelakkan susu melekat ke atas kulit pipi bayi sekaligus lama-kelamaan akan menyebabkan pipi bayi kelihatan kemerah-merahan. 

3) Guna suhu air yang bersesuaian ketika memandikan mereka. Mandi air yang panas sebenarnya boleh menyebabkan kulit bayi menjadi kering dan berasa  gatal. Bukan sekadar bayi je, kita pun sebenarnya digalakkan untuk kurangkan mandian air panas untuk mereka yang ingin menjaga kelembapan kulit dan seri wajah. =)

4) Lindungi bayi dari terkena sinaran matahari yang terik, terutamanya kepada bayi yang sudah mempunya tanda kemerahan. Hal ini kerana bayi korang akan berasa sangat gatal dan tidak selesa. 


Jika anak korang mempunya tanda-tanda seperti ini, jangan risau ye kerana ruam susu ini bukan la bersifat kekal dan akan pulih sendiri. Hindarilah menggunakan ubat-ubatan yang mempunyai chemical. Untuk anak saya, saya lebih suka gunakan krim Herbal Bland yang bersifat natural dan tanpa kimia..

Testimoni mereka yang telah menggunakan Herbal Bland untuk atasi RUAM SUSU. 

Testimoni I :

Testimoni I) Keadaan pipi adik Maryam ni semakin pulih selepas menggunakan krim ini. INYAALLAH 



Testimoni 2:
Testimoni 2: alhamdulillah keadaan tengan adik ni semakin pulihh selepas beberapa kali di sapukan krim ni degan keizinan Allah. 


Testimoni ke3:




Testimoni ke 4:
Bayi seorang sahabat saya ketika di Kuliah. Alhamdulillah ruam susu semakin pilih selepas hari ke3 



Untuk medapatkan info lanjut mengenai herbal bland. atau berminat untuk order.. boleh call /whatsapp/we chat/ telegram saya di 0I8-2890438. (lin). Sementara stok masih ada. =)


Klik ikon di atas untuk order sekarang:
Produc Price  : RM27.50

Quantity : 4 oz
tidak melekik dan mudah meresap ke dalam kulit


MAKANAN YANG BOLEH ELAKKAN RASA SAKIT DI BAHAGIAN SENDI

Korang penah tak rasa sakit-sakit sendi. Padahal umur belum pun masuk 40an kn....jangan kata korang, kawan-kawan saya sendiri pun yang anak baru sorang, lepas je beberapa bulan besalin terus mengadu sakit lutut la, sejuk-sejuk kaki la, sakit urat belikat la.. Macam-macam lagi la sakit. Padahal masing- masing dalam lingkungan 20an je. Hmm.. Luahan demi luahan dari kawan-kawan membuatkan saya rasa tertarik untuk berkongsi pengetahuan saya mengenai masalah sendi ini, jom teruskan membaca ye.

sakit sendi seusia 20an
Sakit sendi juga menyerang mereka yang berumur seawal 20an

MAKANAN SEMULAJADIYANG BOLEH MENCEGAH SAKIT SENDI 


Sebenarnya, gejala sakit lutut atau arthritis boleh menyerang sesiapa sahaja tidak kira peringkat umur. Ia bukan sahaja boleh di cegah dengan cara olahraga dan ubat- ubatan sahaja, tetapi makanan tertentu juga dikatakan dapat mencegah sakit pada bahagian sendi. Memang benar makanan memang tidak boleh menyembuhkan sakit sendi, tetapi mencegah lebih baik dari mengubati kn..kn,. Kn,,

5 makanan yang patut diamalkan untuk mencegah sakit sendi

1) buah strawberi

Buah ini baik untuk sendi kerana ia mempunyai kandungan vitamin C yang tinggi. Kajian menunjukkan vitamin C boleh mencegah perkembangan sakit sendi dan penipisan tulang rawan.


Strawberi dikatakan mengandungi vitamin C untuk mencegah penipisan tulang rawan

2) minyak zaitun

Kandungan polifenol didalam minyak zaitun boleh membantu fungsi pelincir disekitar sendi . Ia juga dapat mengurangkan masalah peradangan di dalam tubuh.

3) ikan salmon

Kehadiran VITAMIN D dan juga OMEGA 3 di dalam ikan salmon ini menjadikan ia sangat baik diamalkan untuk mencegah sakit sendi. Apabila badan korang kekurangan vitamin D seperti kebanyakkan orang tua pada umumnya, maka kesakitan itu akan mula terasa di bahagian sendi tertentu. Korang sangat digalakkan mengambil vitamin ini untuk membantu meredakan kesakitan. Tambahan pula omega 3 dikatakan baik untuk kesihatan badan kita bagi menguatkan siatem imunisasi

4) teh hijau

Di dalam minuman ini terdapat kandungan zat antioksida yang dikenali juga sebagai zat anti-inflamtasi yang mampu melambatkan kerosakan tulang rawan pada penghidap sakit sendi.

5)sayur hijau

Dikatakan baik untuk menjaga kesihatan sendi. Ia juga boleh membantu meredakan peradangan. Sayaur hijau yang kaya dengan vitamin K mampu mencegah osteoarthristis.

sayur hijau membekalkan vitamin K kepada badan kita

Jika di perhatikan kesemua jenis makanan ini adalah mempunyai kandungan vitamin tertentu untuk menjaga kesihatan sendi. Cadangan saya jika korang rasa susah sangat nak mencari dan makan 5 jenis makanan ni. Ye la orng sekarang nak ke pasar pun susahkan. Korang boleh la cuba mendapatkan vitamin- vitamin ini dalam bentuk pil atau tablet. Untuk menjaga kesihatan kami sekeĆ®luarga, saya pilih vitamin dari shaklee. Untuk keterangan lanjut jom hubungi saya di 018-2890438 (lin) ye, boleh la kita berkonsi cerita mengenai sakit sendi ni dengan lebih lanjut.insyaallah.

GEJALA BOTAK DI USIA MUDA DI SEBABKAN OLEH MASALAH KELIMUMUR YANG DASYAT

Kerosakkan rambut yang krital kadangkala boleh mengganggu aktiviti harian kita tidak kiralah di dalam situasi apa pun. Misalnya, memakai tudung, terdedah kepada cuaca yang panas terik atau sejuk. Semuanya akan menyebabkan rambut kita semakin tidak sihat. Antara masalah utama yang sering menjadi punca BOTAK (tiada rambut) adalah  KEROSAKAN dan PENIPISAN rambut.

Periksa rambut anda, adakah rambut ada juga mula gugur sama seperti di dalam gambar ini. Risiko untuk botak adalah lebih tinggi jika tidak dirawat dengan baik.

Masalah penipisan rambut ini bukan sahaja menghantui ramai wanita di luar sana, tetapi LELAKI juga mengalami masalah yang sama. Saya juga menghadapi masalah keguguran rambut yang serius. Rasa sangat tidak selesa setiap kali baring di atas lantai rumah. Pusing kiri rambut, pusing kanan pun terlihat banyak rambut yang gugur di atas lantai. Kadang-kadang hampir segumpal juga la kalu di kumpul-kumpul. Rimas betul. 

gejala botak di usia muda membimbangkan
Botak di usia muda tidak mustahil, Mencegah lebih baik dari menjadi lebih parah. 


Masalah Rambut Bermula dari kulit kepala.

STRESS,,,,, luaran dan stress dalaman mampu menyebabkan folikel rambut tertekan dan  memendekkan fasa aktif bebuli rambut. Lama kelamaan , rambut akan kelihatan HALUS, LEMAH dan SUKAR DIURUS. Antara perkara lain yang boleh menyebabkan masalah rambut menjadi lebih serius adalah:


-Proses dandanan

Bahan kimia, penggunaan Perm dan pelurus rambut, ditambah dengan haba dari alat pendandan akan menjadikan rambut kita bercabang, rosak, kusam, pecah dan rosak.


-Terdedah kepada unsur negatif alam sekitar

Cuaca sekarang yang tidak menentu , sekejap panas dan sekejap sejuk, terdedah kepada cahaya UV dari dari matahari, dan udara dan air mampu menekan folikel dan merosakkan rambut. Juga menyebabkan rambut baru lambat tumbuh. 


- Kerosakan Oksidatif

Jika tidak dibendung, radikal bebas akan memulakan pelbagai kerosakan, ketidakselesaan dan kurang cantik, kegatalan kulit kepala atau kulit kepala berminyak. 

ProSante untuk rambut sihat menawan dan cantik 

Siapa yang perlu cuba produk Penjagaan Rambut PROSANTE ni?

- mereka yang sangat menjaga kesihatan rambut. 
- Mereka yang suka mewarnakan rambut
- Lelaki dan wanita yang mengalami masalah rambut nipis akibat keguguran rambut
- Lelaki dan wanita yang mengelami masalah kulit kepala berminyak
- Lelaki dan wanita yang mempunyai masalah kulit kepala berminyak

Cadangan Set penjagaan rambut mengikut kriteria rambut

a) Rambut Berkelimumur / rosak / bercabang
    i) Purifying Shampoo
    ii) Replenishing Conditioner
   iii) Nourishing Scalp Treatment


b) Rambut gugur 

    i) Revitalizing Shampoo
    ii) Lightweight Conditioner
    iii) Nourising Scalp Treatment


c) Pelengkap penjagaan rambut

    i) Long-Lasting Finishing Spray

Apa kata mereka yang telah menggunakan produk ProSante ini?



testimoni a) 



Atasi rambut gugur dan kulit kepala gatal, pengguna menggunakan produk ProSante untuk atasi maslah ini.  

Berkongs dengan suami  Produk ProSante untuk atasi masalah kelemumur, kulit kepala gatal,  & rambut gugur

Testimoni b)

Pengguna ProSance mengatakan rambut terasa masih licin walaupun sudah 4 hari membasuh rambut


Rambut terasa licin walaupun sudah 4 hari bersyampu



Ha, Apa lagi Jom tempah sekarang Sementara Stok masih ada... Hanya Klik butang di bawah untuk tujuan Tempahan.


Tidak tahu nak pilih produk yang mana satu, sila hubungi atau wahatapp /wechat/ call saya di 0I8-2890438(Lin) untuk info lanjut. insyaallah saya akan bantu anda dengan kadar segera. 

''CEGAH SEBELUM PARAH''