CERITA SEKS SELEPAS BESALIN

Ramai ibu-ibu baru terutamanya ibu-ibu muda yang mengujarkan persoalan kepada saya... ''pisstt akak.. selepas bersalin, normal ke keinginan untuk bersama si istri bekurang?''..''cane ye kak, apa boleh saya buat untuk mengmbalikan nikmat  malam pertama selepas besalin ni?''... tesipu-sipu saya memikirkan cara nak menjawab soalan-soalan sebegini. Jadi ibu-ibu muda yang mempunyai masalah yang sama dengan rakan-rakan saya ni, Entry kali ni khas untuk anda  ye.. hehe 

Berdasarkan kajian Jabatan Kemajuan Agama Islam (JAKIM), salah satu punca utama penceraian berlaku adalah hubungan seksual yang hambar di antara suami isteri. Oleh itu, hubungan seks cukup penting bagi mengukuhkan rumah tangga. Namun, timbul pula persoalan bagaimana kelangsungan seks dikekalkan selepas si isteri melahirkan zuriat?
Kehadiran cahaya mata tidak bermakna anda terpaksa mengabaikan hubungan seksual bersama pasangan. Mungkin ini dianggap satu cabaran bagi suami untuk menahan keinginan atau risaukan kehangatan hubungan seks tidak lagi seperti dahulu. Jadi, adalah penting untuk suami peka dengan keadaan dan cuba untuk memahami situasi ini dengan lebih baik.


Apa yang boleh kita lakukan
Jika anda nekad mahu menagani masalah ini... jika anda seorang yang berani mencuba demi membahagiankan suami dan keluarga anda... JOM try Vitamin E.. fungsi vitamin E ni sangat penting terutama kepada istri-istri... KENAPA????

anda tahu tak sebenarnya Vitamin E ni:
  • Memberikan lebih tenaga untuk melakukan hubungan seksual
  • lebih mudah memberangsangkan anda
  • vitamin E mampu menjaga hormon endokrin yang berkaitan dengan kesuburan wanita
  • Boleh membantu mengembalikan keghairahan terutama untuk ibu menyusu. Sesetengah ibu menyusu mempunyai masalah keintiman akibat dari hormon prolaktin yang tinggi
  • sebagai antioxsidan yang mampu mengurangkan parut jerawat di wajah. (bila da cntik baru cik abg sayang.. betul x. hehe)

Lagi..Lagi.. Lagi....anda tahu x untuk dapatkan kesan yang optimum,,, VITAMIN E ni perlu diambil bersama ALFALFA.. Tahu x kenapa??

Alfalfa dikata dapat membantu ibu-ibu untuk:
  • mengetatkan vigina terutama selepas besalin
  • membantu merawat masalah keputihan kepada wanita
  • ia mengandungi PHYTOESTROGENS yang menyebabkan ia berfungsi seperti KACIP FATIMAH. Jadi ia sangat membantu dalam hubugan suami isteri (to enhance libido)
  • Dapat membantu dalam pembesarkan payudara (milk booster) 
 
  
So macam mana ibu-ibu, berani ke anda untuk mencuba menambahkan rasa cinta cik abang masing-masing.. kalu brani jom mulakan langkah pertama dengan menghubungi saya untuk mendapatkan VITAMIN E & ALFALFA SHAKLEE

 

1 comment: