SET PENYUSUAN YANG HEBAT

Dapat melihat anak-anak yang bermain dengan ceria dan kekenyangan adalah merupakan pekara yang sangat-sangat membahagiakan hati seorang ibu. Sudahkan anda take 5 untuk memenuhi sisi mengepam anda. saya sudah.. =) alhmdulillah setelah mengalam satu fasa dimana production susu saya mengalami penyusutan yang sangat-sangat ketara sekitar sebulan lepas sangat lah merisaukan saya. Apa tak nya... si ibu x sihat... muntah-muntah dan cirit-birit. si baby plk demam. suami pula outstation... so saya tepaksa mengumpulkan sepenuh tenaga dan kekuatan untuk menguruskan diri sendiri dan juga anak berseorangan.



Dalam masa genting ni, saya tidak boleh menelan sebarang makanan termasuklah air. Pasti akan keluar balik. Masa ni saya mula risau dengan penghasilan susu sndiri. cukup ke untuk ank? berkualiti ke susu ibu yang ank saya dapat dalam keadaan saya sendiri pn tidak sihat dan tidak cukup vitamin serta garam galian didalam badan. Ditambah pula dalam ank juga demam dan asyik merap je.


Alhamdulillah, masa situasi ini berlaku saya beru seminggu menggunakan Set Penyusuan Shaklee (ALFALFA + ESP+OSTIMETRI). Dengan izin Allah, penghasilan susu saya kini telah kembali seperti biasa, malah bertambah banyak..rezeki anak.  EBM yang telah saya gunakan sewaktu dalam keadaan genting ni telah dapat saya gantikan semula. Saya sangat heppy melihat susu saya kembali meriah sewaktu sesi mengepam. saya kongsikan cerita ini bersama anda kerana saya mahu ibu-ibu yang di luar sana juga tidak mudah putus asa bila mengalami saat2 genting seperti ini. Untuk sesiapa yang berminat mencuba set penyusuan yang paling minimum dengan harga yang paling minimum.. Jom tanya saya.Jangan segan jangan malu.. ringan-ringankan tangan untuk memicit hp tu ye.


Your Shaklee Distributor                                    

    Pn Lin Alin

SID        : 954892  
Tel         : 018-2890438
Fb         : Lin Alin
Fb Page: cutecottonshop.com    


PENGEDAE SAH BARANGAN SHKLEE DI SEKITAR:
Bandar Baru Salak Tinggi, Nilai, Sepang, Dengkil, dan postage ke seluruh Malaysia.


0 comments:

Post a Comment