RESEPI TERBAIK ESP SHAKLEE

 
Salam Jumaat, semoga anda semua dimurahkan rezeki dan berada dalam keadaan kesihatan yang baik... SUDAH DAPATKAN SESUDU ESP PAGI NI?????  ape?? belum lg?? eisyahhh...eaish.. eisyh.. rugi... rugi...kalau dah  korang amik dengn ape? ... saya sudah... favorite saya semestinya Oligo + ESP , kemudia shake.. shake... & shake lagi..........emmmmmm yummeeey..... sehingga ketitisan terakhir... sedap korang... x caya ke... nak tau try la sendiri.. Lepas try kita tengok sapa yang rasa macam nk segelas lg... huhuhu...
 

ESP ni sbnarnya berperisa Vanila... so x hairan la kenapa ramai yang suka rasanya... hari ni saya terpanggil untuk berkongsi resepi ESP yang boleh anda cuba ye.. jom chekidauttttt.....



  1. ESP + plain water (suam/sejuk)
  2. ESP + Fresh Milk
  3. ESP + Fresh Milk + kurma (rendam kurma dalam susu..after few hours..blend/shake it and mix with 1 sudu ESP...boleh add on almond or fruits.bukan sahaja bertenaga..boost milk production malah energized)
  4. ESP + susu tepung (any brand) - saya suka ngn anmum lecta jugak
  5. ESP + Performance Drink Shaklee + MealShake Shaklee
  6. ESP + Nesvita 3in1
  7. ESP + jus twister tropicana
  8. ESP + Yogurt drink
  9. ESP + Ribena
  10. ESP + any fruit juice ( tembikai, epal, lobak putih,peria,pegaga)
  11. ESP + Milo/Horlicks
  12. ESP + sirap bandung
  13. ESP + fresh milk + oat + serbuk koko + madu (ni resipi Dr Muhaya)  

    Kadang-kadang saya campur juga ESP dengan susu Hi Goad........ waooooo  memang lazat...terangkat habis...rasa tanagn gatal2 je nk bancung segelas lg. huhuhu Kalu x try memang la x tau.... Jom la kita sama-sama mendapat kebaikan dari Protein Soya ni..... Jika brani nak cuba.. jom dapatkan ESP sekarang..harga boleh runding baik punya..... ringan-ringankan tangan untuk halooo...haloo saya ye. THINK GREEN THING SHAKLEE... 

     

0 comments:

Post a Comment