ESP... SI HOT ITEM



    Orang kata tak kenal maka tak cinta... Jadi jom  saya memperkenalkan SOY PROTEIN ISOLATE  POWDER atau lagi glamor dengan sebutan ESP.. Apa ye ESP ni..?????????????

Ia adalah protein soya yang berkuliti tinggi. Didatangkan dalam canister dan berbentuk serbuk. ESP boleh dibancuh dengan minuman kegemaran seperti milo, horlick, susu atau buah yang dikisar bersama. Tp paling saya suka bila bancuh dengan oligo coco... yummmey... (^-^)  ESP baik dibancuh dengan air sejuk atau suam demi memelihara protein supaya tidak termusnah pada suhu tinggi.



Kenape ESP??
Pada asalnya saya mengambil ESP ni bertujuan untuk membantu menambahkan kualiti susu saya.. Ye betul mmg susu kita ada yang meriah dan ada yang kurang meriah.. tetapi  kepada ibu-ibu yang susunya yang agk meriah tu betul ke cukup untuk membuat bayi anda kenyang. Sblum ni saya tidak pernah amik berat pasal kualiti susu ni. walupun susu saya alhmdulillah mampu untuk memenuhkan freezer, tetapi baby saya kejap-kejap nk susu, kejap-kejap menangis mintak susu. seolah-oleh dia tidak kenyang walaupan baru je menghabiskan sebotol susu yang di perah. Terpanggil dengan keadaan ini lah yang menyebabkan saya nekad untuk mencuba ESP. Alhmdulillah susu saya kelihatan pekat dan bertambah selepas menggunakan ESP + ALFALFA ( next entri saya akan menceritakan kisah si penyelamat alfalfa ye)
Sebelah kiri adalah selepas dan di sebelah kanan adalah keadaan susu sebelum menggunak ESP



 Sebenarnya ESP bukan sahaja mampu menjadi 'Milk booster', Malah ESP ni ade beberapa kelebihan lain lg kepada diri anda. Antaranya adalah :
  • Membantu pertumbuhan sel-sel baru
  • menganjalkan kulit dan memudarkan parut
  • memulihkan pigmentasi
  • membantu mengurangkan 'stresh mark' sewaktu mengandung 
  • menurunkan berat badan
  • sebagai tenaga segera dan mengenyangkan ( sesuai untuk mereka yang sedang diet )
  • membantu mengurangkan kolestrol dalam darah
  • memperbaiki memori
  • memekatkan susu ibu 
  • membantu memulihkan fungsi prostat lelaki.      

  Jadi, Siapa yang memerlukan ESP ni?? 
  • Ibu yang sedang menyusu
  • mereka yang sedang menjalankan diet. 
  • ibu yang bekerja dan menyusu tetapi selalu telepas waktu makan. 
  • ibu-ibu yang mengandung
  • anak-anak yang sukar makan. 
Korang pecaya tak... kalu x pecaya.. jom cuba sendiri dan rasai sendiri perubahan kepada kita dengan izin Allah dan tawakal. Jika berminat nak cuba keberkesanan ESP ni... jangan segan-segan Contact saya ye. Insayaallah saya tolong ape yang termampu. =)

0 comments:

Post a Comment