SELAMAT HARI IBU

 

Rasanya masih belum telambat lagi untuk saya ucapkan selamat hari ibu kepada mak saya NAZIRAH BT ABDUL RAHMAN dan ibu mertua saya RASNAH BT DAUT ....(waaaa da ade 2 orng ibu da i sekarang ye.. kikikiki). serta kepada ibu-ibu2 di luar sana... IBU ADALAH SEGALA-GALANYA kan dlm dunia ni...SELAMAT HARI IBU..
  
 Kini baru ku tahu perasaan seorng ibu bila diri sendiri pn sudah bergelar ibu.. susah payang menjaga seorng hero ni memang buat saya merindui mak y nun jauh di sana utara.... kadang saya terpikir... macam mana ye mak boleh jaga 5 orng anaknya.. sedang kan saya yang baru sahaja menjaga sorang hero dah semput2 kepenatan x cukup tdo malam....ini hero saya... Ahmad Sobirin.... semoga dia tergolong dlm golongan yang tinggi kesabarannya.. huhu...
 
kawan-kawan tolong doakan semoga saya diberi kekuatan untuk membesarkan hero saya yang sorng ni ye.. hehehe... SELAMAT HARI IBU...

0 comments:

Post a Comment