FIRST RAMADAN BERSAMA BREASTFEEDING


Ahlan Wasahlan. Ramadhan Kareem. Selamat datang wahai tetamu yang mulia. Alhamdullilah Bulan keberkatan ini Allah masih berikan ruang untuk kita memperbayakkan amalan dan ibadah. Marilah kita bersama menambah Ilmu agar kita dapat mengoptimumkan ibadah kita. Mungkin ada kekurangan ataupun kesilapan kecil yang kita terlupa atau terlepas pandang. Jom Sama-sama kita muhasabah diri ye...

Alhmdulillah hari yang sangat kita tetinggu-tunggu telah tiba.... so macam mana puasa setakat hari ni... harap- harap tidak ada la yang terlupa untuk membuka periuk nasi ye korang... saya bersyukur sangat-sanag kehadrat ilahi .. kerana setakat ni saya masih lagi mempunya tenaga untuk meneruskan puasa hari ini insyaallah...tak seperti sebelum ni... cubaan berpuasa 3x... yang ketiga baru bejaya itu pn memamg da lembik sangat-sangat da.

Saya berharap anda pn begitu juga ye.. kepada ibu-ibu yang menyusu.. jangan skip waktu pump ye... hak anak-anak kita tetap kena sediakan..besar pahalanya seorang ibu menyediakan hak untuk anak-anak mereka... kepada ibu-ibu mengandung  di luar sana juga saya harap dapat meneruskan puasa sebulan ye.. bez tau sblm ni x penah cukup sebulan.. time2 ni la kita nk merasa puasa penuh.. hehehe.... oh ye... untuk sesiapa yang memerlukan tenaga tambahan... n y mengalami penhidratan teruk.. jom tnya saya k.. insyaallah saya akan cuba membantu anda...

SELAMAT BERBUKA DAN SELAMAT MENJALANI IBADAT PUASA =)




Your Shaklee Distributor                                    

    Pn Lin Alin

SID     : 954892  
Tel       : 018-9676986 / wasap 013-2787947
Fb       : Lin Alin
Fb Page: cutecottonshop.com   

0 comments:

Post a Comment