APA ITU SHAKLEE

Assalamualaikum. hari ni terasa cm nk up date blog secara ringkas dan padat. Ada sesuatu yang bermain di kepala saya hari ni.... ramai ke yang kenal dengan shaklee ni..? apa yang shaklee tawarkan kepada diorang ?. Betul ke dorang paham keistimewaan dan kemampuan shaklee ni..

Apa itu shaklee?

Ok serba sedikit mengenai shklee ye. Shaklee adalah satu syarikat yang telah di asaskan oleh DR Forrest C Shaklee dengan menawarkan produk-produk kesihatan yang mesra alam dan selamat di gunakan.. Sudah hampir 50 tahun syarikan ini tertubuh bg membantu orng ramai menjalani hidup yang sihat.
 

Apa keistimewaan Produk-produk Shaklee?

A) Selamat
-Hanya menggunakan sumber semulajadi sahaja,
- semua produk Shaklee tidak mempunyai parabens, triklosan, phthalates, natrium lauril sulfat (SLS), natrium lauryl eter sulfat (SLES), 1,4 dioksana, atau propilena glikol. Tidak terdapat bahan-bahan yang diharamkan, tiada pewarna, tidak sebarang jenis lemak dan tidak mengandungi pemanis tiruan atau perisa
- syarikat telah menjalankan lebih 350 kajian ke atas setiap ramuan baru kami, terutamanya bahan logam, racun serangga dan bermacam-macam bahan pencemaran yang lain.

B)Berkesan
- keberkesanan terbuktikannya melalui 54 pingat emas yang dimenangi oleh Shaklee setanding dengan kehebatan atlet-atlet terbaik dunia.

C) Sentiasa mesra alam
- Kami adalah syarikat pertama di dunia yang diiktiraf sebagai Climate Neutral™ di mana kami telah meneutralkan pengeluaran karbon tanpa menjejaskan alam sekitar. Ibu Pejabat Korporat kami telah memenangi anugerah bagi reka bentuk persekitarannya

Peluang menambahkan pendapatan secara part time/full time?
x percaya jom tengok bukti keratan akhbar di bawah ni. Kepada surirumah, student, ibu-ibu yang ingin kan pendapatan lebih.. boleh la mencuba bisnes ini ye. ianya telah terbukti apabila ramai di atara mereka yang pada mulanya takut-takut dan menjadi ahli hanya untuk 'makan sendiri sahaja'. tetai selepas betul2 nekad menceburi bisnes shklee ni. jang tekejut ye jika suri rumah pn mampu mendapat 5 angka sebulan ye. Tak mahukah anda menjadi salah seorang seperti mereka?
 


 kepada sesiapa yang berminat untuk menceburi bidang ini....jom cepat2 meghubungi saya ye .Insyaallah saya akn menjadi pembimbing terbaik untuk anda. =)


0 comments:

Post a Comment