SHAKLEE NI BIAR BETUL????????

ye betul....

Apa yang shaklee tawarkan kepada korang ye jika korang terus berusaha and setia dengan business ni ?

Shaklee tawarkan 3C iaitu Cash, Car bonus & Convention ( melancong )

saya dah rasa 1 benda yg shaklee tawarkan yang saya pasti semua orng pun suka.. weee... udah ramai juga kan yang da merasa C yg pertama ni iaitu  Cash.. Alhamdulillah bulan ni da merasa bonus 4 angka. tiada kata dapat diungkapkan. hanya kesyukuran mampu di sebut. mana taknya. kalu keja makan gaji. jng harap la nk kenaikan gaji rm1,000 dalam masa sebulan. setahun pun paling tinggi rm100 hingga rm200. melopong mulut akak tau bukak' kandang rimau' hehe (account maybank)..

Cash
Min utk dpt duit dr shaklee apabila kita mencapai 150uv terkumpul dlm masa 1bulan.lagi banyak sales lagi besar la income kita.shaklee ada 7 pangkat.stp pangkat ada kelebihan.kita semua bermula dgn pengedar & apabila pernah mencecah 3000guv kita akan naik pangkat pertama iaitu supervisor.income kt sini average dlm rm2k++. Nak dpt pangkat ni xde kpi, interview dll.semua bersandarkan pd usaha kita.kita usaha sungguh2 kita dapat.tak kira kita upline or downline.kita usaha lebih kita naik dl dr upline kita.



 

 Car bonus
Bila dah naik supervisor ke atas , ini salah 1 kelebihan.cukup syarat dpt la extra cash dr shaklee.minimum cash kita dpt dr car bonus adalah rm550.selalu mmg lebih dr rm1k. Shaklee xbagi kereta ye.so suka hati nak buat dgn duit tu. HEHE da nek Supervisor bulan lepas now aim akak nk bonus car plk... ahem ahem ahem.. hehe doakan saya ye semua =)



 

Convention ( melancong)

Apabila naik supervisor ke atas, siap sales dll kita akan dpt point.point ni la yg akan bawa kita pergi melancong free. ada  yang dah merasa 5 star trip ke kota kinabalu .insyaAllah aug 2014 ni akan ke US pulak. Bawa diri je.yang lain semua shaklee support.ada jgk p umrah.bayangkan p dubai & umrah.tido kt hotel bertahta emas tau.kt mekah tido hilton hotel.ianya FREE !!!



 

wauuuu.. menarik kan.,.. ? sape nak bg semua ni free beb.. korng tak nak ke? kalu nak kena la CUBA ,TRY, TEST k. hehe

mulakan step anda degan menghubungi saya untuk pendaftaran degan yuran keahlian seumo hidup hanya serendah rm75 .... kemudian shaklee akan menghantar bag pemulaan. lepas tu ape lagi.. sila la beriklan smpai lebam. heheh


untuk keterangan lanjut mohon contact sy ye =)


Your Shaklee Distributor                                    

    Pn Lin Alin

SID        : 954892  
Tel         : 018-9676986 / wasap 013-2787947
Fb         : Lin Alin
Fb Page: cutecottonshop.com    


PENGEDAE SAH BARANGAN SHKLEE DI SEKITAR:
Bandar Baru Salak Tinggi, Nilai, Sepang, Dengkil, dan postage ke seluruh Malaysia. 

0 comments:

Post a Comment