ANTARA DUA ...KERJAYA ATAU ANAK-ANAK..

.Salam semua.. Sekilas terbaca artikel ni td...tetiba rasa nak keluarkan satu entry ni. hehe...sekali sekala dapat bercuti degan anak dan suami.. terasa sangat membahagiakan. Mulut sentiasa mengucapkan syukur. walupan dekat.. sekadar Bangi - Melaka.. tetapi akibat kekurangan masa saya dan suami.. masing-masing bekerja jauh terpisah... semua impian ni hampir dilupakan.

Kadang-kadang terdetik dalam hati, terigin untuk mengabiskan masa sebagai seorng istri dan ibu di rumah. Boleh la menghabiskan masa 24 jam bersama keluarga tercinta....Alahai.. beznye la hai..kalau ini betul-betul terjadi. .Sebelum kelahiran sobirin, masalah ni x pernah singgah di pikiran saya langsung, tapi di sebabkan setiap hari tengok muka anak yang sedang tidur ..di angkat dan sama-sama travel ke tempat kerja saya ( taska sobirin berhampiran degan tempat kerja saya).. sedikit sebanyak timbul perasaan kesihan. mula la tedetik dalam hati.. 'Hai la anak. kalu la mami ni leh boleh jaga kau sendiri, alangkah indahnya dapat melihat kau membesar sendiri depan mata mami'...

Perit betul rasa hati kn.. saya pecaya ramai ibu-ibu dan bakal-bakal ibu juga mempunyai perasaan yang sama. kn..? kan...? dilema kn.. nk berhenti keja.. ekonomi fmly x brape stabil lg..al maklum je la kan.. harga barang pun semakin naik..dan terus naik.. 

skrng ni. kalu korang tnya saya antara kerjaya dan anak. mana sutu menjadi pilihan hati. insyaallah saya jawab saya pilih ank-anak dan famly. untuk kearah tu. alhmdulillah saya telah berkenalan degan BISNES SHAKLEE.. dari income 2 angka.. ke 3 angka.. n sekrang sudah mencapai 4 angka... alhamdulillah..insyaallah hajat di hati selepas mendapat 5 angka. terus nak realisasikan impian fully house wife ni..Sape boleh tahan tengok anak tesengih cam ni.. tetiba tepaksa hantar ke taska kn? =). So sape2 yang rasa berat hati nk hantar ank ke rumah pengasuh or taska dah. meh tnya saya macam mana k. insyaalah saya cuba membantu..



Your Shaklee Distributor                                    

    Pn Lin Alin

SID        : 954892  
Tel         : 018-9676986 / wasap 013-2787947
Fb         : Lin Alin
Fb Page: cutecottonshop.com    


PENGEDAE SAH BARANGAN SHKLEE DI SEKITAR:
Bandar Baru Salak Tinggi, Nilai, Sepang, Dengkil, dan postage ke seluruh Malaysia.



0 comments:

Post a Comment