RAYA PERTAMA BERTIGA

salam lebaran ... rasa nya x terlambat lagi untuk saya ucapkan selamat hari raya maaf zahir batin kepada rakan-rakan yang sudi membaca blog saya.. So far macam mana raya korang.. mmmm .. harus la happy kan.. ade yang demam lebang n ketupat lg x...

Raya kali ni adalah raya pertama kami bertiga sekeluarga.. nyaris-nyaris sblm ni dapat berita ayah Sobirin x dapat pulang beraya bersama kerana di hantar bertugas di tengah lautan Borneo.. Syukur alhmdulillah malam raya tu sempat juga dia balik beraya bersama kami.. kalu x.. mmg salam perantauan dan air mata la jawabnya  kami berdua di sini..

ape yang saya nk kongsikan kali ni.. pulangnya raya kali ni mmg sesuatu yang bez sebab diberi peluang untuk merasai suasana hari raya di rumah suami.. wooo meriah.. tetamu x putus2 datang... masa ni la ramai sanak saudara bekumpul... ( pusat pengumpulan keluarga suami)..pisstt.. ramai yang da puji saya semakin slim dan kulit semakin ceria tampa parut jerawat degil... rahsianya.. sy cuma amlkan set milk booster shaklee...the power of protein soya mmg bez dan membuatkan saya jatuh cinta kepada ESP... selain dari berfungsi memekatkan susu.. korang pn wajib try.... sesiapa nk try boleh contact sy ye




Your Shaklee Distributor                                    

    Pn Lin Alin

SID     : 954892  
Tel       : 018-9676986 / wasap 013-2787947
Fb       : Lin Alin
Fb Page: cutecottonshop.com    


PENGEDAE SAH BARANGAN SHKLEE DI SEKITAR:
Bandar Baru Salak Tinggi, Bangi Lama, Nilai.. Sepang, Dengkil

0 comments:

Post a Comment