PERUT BUNCIT SELEPAS KAWEN. hehe


 OMEGA GUARD ..antara suplemen yang sangattttt digalakkan utk kita consume setiap hari kerana badan kita tak mampu menghasilkan asid lemak omega 3 yg  di perlu oleh badan kita utk proses metabolisma... untuk kesihatan minda , untuk alahan, utk asma, utk sendi, utk kesihatan jantung, utk kawal berat, utk kulit yg cantik... pendek kata.. fuhhhh x terkata la sy nk menyebut satu2 kebaikan OMEGA GUARD ni.. hehe. 

Nampak di sini kebaikan OMEGA GUARD lengkap untuk seisi keluarga. Jadi ape tunggu lg. jom dapat kan OMEGA GUARD sebotol sebagai makanan tambahan seisi keluarga.. itu pan jika korang sayang keluarga korang la ye. hehe sy pecaya korang semua mampu membuat pilihan dengan bijak kan..

 Jom baca kisah2 testimoni dari penganbilan OMEGA GUARD ni ye.. meh ramai-ramai kita tengok ape hasil positif selepas pengambilan nya..


Testimonial PERTAMA 

✔✔ MASALAH PERUT BUNCIT..

Ini adalah testimoni hubby saya sendiri sebelum dan selepas mengkonsumsi OMEGA GUARD shaklee..!!Sejak berkahwin beliau mengalami masalah perut buncit tahap ke-2. Dalam hanya 3 bulan selepas pengambilan omega guard secara konsisten dan sedikit bersenam..hubby dapat mengembalikan bentuk badan nya seperti dahulu semula..Ohh..saya HAPPY..!!

=============================



TESTIMONIAL KURUKAN BADAN KE2



OMEGA SHAKLEE : TESTI BUKAN MAIN-MAIN..!!

Omega Shaklee adalah salah satu produk Shaklee yang terhangat. Ianya adalah minyak ikan yang padat dengan DHA dan EPA dan telah dibuktikan melalui satu ujian. Omega Shaklee telah diuji bersama-sama brand lain seperti Pristin, Biogrows, Kordel's, Blackmores dan banyak lagi. Ternyata Omega Shaklee adalah yang terunggul, kerana dalam setiap 1000mg minyak ikan Omega Shaklee, terdapat 540mg EPA dan 360mg DHA. Satu kapsul dengan penuh kebaikan. Berikut adalah hasil perbandingan EPA dan DHA tersebut:

 

CARA MENGGUNAKAN OMEGA GUARD UNTUK TUJUAN MENGURANGKAN PERUT BUNCIT DAN BERAT BADAN..

korang perlu consume hanya satu teblet setiap kali lepas makan ye... kalu korang makan 3 kali sehara.. makan 3 biji la korang perlu ambil ye... jangan lupa tuk minum 2.5L air masak dan sedikit senaman.. Xkan ade benda yang senang dalm duania ni kalu x berusaha dapatkan nya kn.. betul x?

So.. anda nk jd seperti suami rakan kita ni x...? kalu nk jom pm say laju2 ye.. insyaallah promosi merdeka ni sy ade harga terbaik intuk anda... jom pantas.. pantas... wasap/ sms saya ye tuk pertanyaan lanjut..


Your Shaklee Distributor                                    

    Pn Lin Alin

SID     : 954892  
Tel       : 018-9676986 / wasap 013-2787947
Fb       : Lin Alin
Fb Page: cutecottonshop.com    


PENGEDAE SAH BARANGAN SHKLEE DI SEKITAR:
Bandar Baru Salak Tinggi, Nilai, Sepang, Dengkil

0 comments:

Post a Comment