NAK KURUS.. NAK ..KURUS.. NEKAD NAK KURUS


JOM ikuti kisah nekad nak kurus dari seorang gadis manis yang telah bejaya dalam misi beliau... CHEKIDAUTTTTTT....

(ITEM: Herbalax , Alfalfa, Omega, Lecithin, dan ESP)

Shaklee merubah impian menjadi kenyataan......

Masalah kegemukan memang menghantui diri saya sejak dari zaman remaja hinggalah kepada umur 30 an ni....Pelbagai ubat-ubatan, murah dan mahal telah saya cuba...termasuk slimming center yang memakan ribuan ringgit....berat memang la turun tapi sekejap jer, bila makan je berat naik balik...sampai saya jadi takut hendak makan....susah hati....tekanan darah tinggi pun melambung-lambung bila badan naik ni.....tapi sekarang semua tu takde masalah lagi...Shaklee telah menjadi penyelamat kepada saya......Herblax, Alfafa, Omega, Lecithin dan esp membuatkan saya sentiasa tersenyum......sambil slimkan badan kulit pun jadi cantik......ubat darah tinggi pun saya dah tak ambil lagi sejak ambil supplement ni......toxin dalam badan pun dah takde.......walaubagaimanapun saya masih belum berpuas hati dengan berat ni lagi.....insyaAllah, dengan Shaklee saya tak perlu risau lagi......berat 89 tapi saya hilang inci yang sangat banyak.....Alhamdulillah.....









kepada sesiapa yang bermnat nak cuba set kurus seperti adik manis ni.. jom ringan-ringan tangan contact sy ye... =)



Your Shaklee Distributor                                    

    Pn Lin Alin

SID     : 954892  
Tel       : 018-2890438
Fb       : Lin Alin
Fb Page: cutecottonshop.com    


PENGEDAE SAH BARANGAN SHKLEE DI SEKITAR:
Bandar Baru Salak Tinggi, Nilai, Sepang, Dengkil dan seluruh nMalaysia

0 comments:

Post a Comment