MENYUSU DENGAN SET MENYUSU SHAKLEE

Assalamualaikum kawan-kawan... hari ni sy nk share sedikit mengenai pengalaman sy menyusu dengan SET MENYUSU SHAKLEE.. 

Jika ade sesiapa yang masih lg ragu-ragu dan masih tercari-cari set menyusu yang sesuai.. saya orng pertama yang akan suggest kt korng SET MENYUSU SHAKLEE.. terdiri dari 3 item iaitu... Energy Soy protein (ESP)... alfalfa dan Ostimetrix...


Ramai yang x menyangka yang saya dudah mempunyai ank di sebabkan saiz sy yg kecil.. rasanya budak sekolah lagi besau dari saya. hehehe... tp alhmdulillah Allah memudahkan segalanya,,, walupn bersaiz kecil tetapi sy mampu menysukan ank saya sehingga sekarang (10 bulan) dan ank saya masih lagi masih belum merasai susu formula... mula2 mmg pada asalnya susu saya tidak la semeriah orng len.. setp kali pump hanya dapat 2-4oz sahaja per sesi..ikut la rezeki bnyak mana sy ttp nekad xnk cmpur.. ssh hati. rasa down.. takut ank x kenyang tu jng ckp la.. mmg berperang degan perasaaan.. mcm2 produk sudah sy cuba.. tp masih hampa... sehinggalah satu hari sy di perkrnalkan degan SET MENYUS SHAKLEE...

Hasilnya sngt la wauuuuuu... itu pekataan pertama saya bila hasil susuan semakin meningkat selepas penggunaan sebulan produk ni... dr 3-40z. per sesi.. skrng da jd 12-15Oz  per sesi,,, syukur alhmdulillah..rezeki ank... ape yang saya lakukan ini bukan la sekadar dengan pengambila supplement sahaja... dalam tempoh memperbaiki diri ni sy juga telah bersengkang mata bngun tiap2 mlm untuk membuat power pumping... xpe bak kata orng.. bekorban untuk ank... ape pn snggup.. asalkn dapat bg y terbaik untuk dia...  ini antara sesi pump hari ni... alhmdulillah dengan izin ALLAH.. kita hanya berusaha ape yang mampu.. selebihnya biarlah Dia yang uruskan... 


Semua ibu-ibu di dunia ni dilahirkan degan kemampuan untuk menyusu ank masing2... rezeki ank x siapa tahu.. same2 kita berusaha untuk berikan yang terbaik kepada ank2 kita ye.... kepada sesiapa yang berminat untuk mencuba... wasap saya ye... tinggal kan comment di bawah pun boleh.. kita berkongsi sama2 ape yang termampu.. =)

Jom Breastfeeding baby kita

Your Shaklee Distributor                                    

    Pn Lin Alin

SID     : 954892  
Tel       : 018-9676986 / wasap 013-2787947
Fb       : Lin Alin
Fb Page: cutecottonshop.com    


PENGEDAE SAH BARANGAN SHKLEE DI SEKITAR:
Bandar Baru Salak Tinggi, Nilai, Sepang, Dengkildan seluruh Malaysia

0 comments:

Post a Comment