SUMBER MOTIVASI TERBAIK

Bila rasa seperti kehilangan arah.... biasaya saya akan pejamkan mata, tarik nafas dalam- dalam... perlahan-lahan bersandar dan pusing ke tepi meja.... ini yang saya akan cari..... kata- kata semangant Dr Mak Shaklee saya Siti Najiha Razali .... entry Kali ni khas saya buat untuk Mak Jiha sebab sudi mendermakan aura positif dari semangatnya untuk saya menulis hari ni,...

Sebernya rasa berat juga tangan untuk mencapai tab walaupn hanya berada di depan mata je, ape Pn yang saya fikir, sebenarnya saya sedar tu cuma sekadar alasan dan halangan untuk membantutkan usaha saya supaya terus bejuang dalam biz ini,.. Allahmdulillah. Terima Kasih Ya Allah di atas kurniaan biz ini kepadaku. Masyaallah...... DOA kan yang terbaik untuk  perjuangan anak cucu cicit mu ye Mak.. :-)

Ramadan ke8
Lin alin

1 comment: