CARA MUDAH DAPATKAN KULIT GEBU

Salam Sayang semua. tak nak cerita panjang-panjang.. hari ni saya nak share satu testimoni  kepuasan menggunakan skin care ENFUSELLE SHAKLEE,

''saya guna Purifying Toner & Balancing Moisturizer je..Sebelum ni  saya ada mslh kulit berminyak n liang pori terbuka, menyebabkan kulit muka nampak kasar, kusam selain jerawat mudah tumbuh. Memang sedih tgk jerawat bertimpa2 atas muka..bila nak make up kununya nak tutup jerawat muka, makeup pun xnak lekat..sbb kulit muka memang berminyak.
ENFUSELLE set sngt sesuai untuk mereka yang mengalami masalah jerawat
Selain consume vitamin E, saya amalkan guna Purifying toner setiap pagi n sebelum tidur utk segarkan kulit n tutup liang pori yg terbuka. Then saya guna Balancing Moisturizer utk balance kan kelembapan kulit saya, sy hanya guna sedikit je then sapu rata ke muka sekali sehari. Dengan cara tu memang boleh bertahan lama.
Alhamdulillah, after 1 month sy amalkan memang Kulit rasa segar sangat, ringan n nampak smooth je..Terbaik!!!''

 
Hasil penggunaan SHAKLEE SKIN CARE

untuk sebarang pertanyaan lanjut, boleh rojer2 saya k .=)
Untuk bakal2 pengantin raya ni.. jom klik2 tips penjagaan wajah yang berkulit sensitif


Your Shaklee Distributor                                    

    Pn Lin Alin

SID     : 954892  
Tel       : 018-2890438
Fb       : Lin Alin
Fb Page: cutecottonshop.com    


PENGEDAE SAH BARANGAN SHKLEE DI SEKITAR:
Bandar Baru Salak Tinggi, Nilai, Sepang, Dengkil dan seluruh Malaysia

0 comments:

Post a Comment