GILA-GILA BLOG... syoknya join shaklee

Assalamualaikum semua.. sape kata kalu ibu-ibu nak ber 'business'  kena sentiasa tinggal anak dan suami untuk menjual barang dr rumah ke rumah. Alhmdulillah hari ni saya di berikan kesempatan untuk menghadiri kelas gila-gila blog bersama up line-up line yang hebat...n yang paling istimewanya class hari ni dapat direct couching dr nany ainul saya.. xperlu tinggal anak-anak kat rumah pun.. xperlu juga keluar rumah malam-malam demi menuntut ilmu menmantap kan business.. walupun pada dasarnya korang hanya nk buat income secara part time..sekarang ni x sesuah dulu.. klik..klik je depan labtop or android... mudahkan...boleh saya katakan aktiviti bersama shaklee ni adalah more to family day..hehehehe

banyak benda dapat saya pelajari hari ni. antaranya how to promote our entry selepas berkarya kn... ye la xkan la kita menulis tuk syok-syok sendiri kan... hehehehe.... selain tu sifu-sifu blog ni sungguh x lokek ilmu berkongsi cerita cara nk 'set up' kedai maya baru saya ni... nak kenalkan blog kita kepada public.. sangat happening...

tengok ni... da penat belari.. penat main degan kawan-kawan dia...akhirnya da pengsan bawah meja... hehehehe... sobirin ..sobirin.. demi mu ank... demi pendidikan dan masa depan mu.. abi n umi snggup berkorban masa.. alhmdulillah.. rezeki kami di sini... da masuk bulan ke 4 merasa income 4 angka ... soleh la buat saving tuk sobirin. So sesiapa yang berminat untuk mencuba biz secara part time.. n merasa income macam saya.. jom wasap2 dulu...=) insyaallah saya akan terangkan caranya.


abam da tdo da ank umi...


Your Shaklee Distributor                                    

                                      Pn Lin Alin

SID        : 954892  
      Tel         : 018-2890438
Fb         : Lin Alin
Fb Page: cutecottonshop.com    


PENGEDAE SAH BARANGAN SHKLEE DI SEKITAR:
Bandar Baru Salak Tinggi, Nilai, Sepang, Dengkil, dan postage ke seluruh Malaysia.

0 comments:

Post a Comment