KENAPA MESTI JOIN SHAKLEE

Salam semua.. sedikit sharing ringkas mengenai cara nak jadi ahli / pengedar shaklee ye..

Bila masa yang sesuai?

Secara jujurnya saya katakan SEKARANG..... kenapa? kan korang juga yang selalu. ''Sekarang da belambak-lambak pengedar shaklee, boleh lagi ke kami nak menjual? , Ada lagi ke orang yang nak beli degan kami? Bukak je wall  facebook, penuh iklan shaklee ? macam mana kalu kami join shaklee ni, boleh jaminkan kami akan mendapat untung sehingga 5 hingga 6 angka? tipu la.. x pecaya la...

Ok kepada merekan yang telintas soalan ni dalam kepala korang. Boleh ke tidak korang jawab soalan saya pula?

'' pernah ke ikan di dasar laut pupus sedangkan nelayan semakin betambah?"
'' pernah ke makanan kita habis sedangkan baby baru juga semakin betambah?''

Di sini saya ingin katakan, jika korang nak join sesuatu business, benda petama yang korang kena terapkan dalam minda adalah... REZEKI ALLAH LUAS... Pecaya kepada rezeki yang telah di tetapkan oleh Dia. Insyaallah rezeki kita ada di mana-mana je. Jadi jangan takut, selepas kita berusaha, kita kena mintak dgn Dia semoga di murahkan rezek kita. jika korang betul2 seriuz ingin menambah baikan taraf hidup korang. SHAKLEE IS THE BEST CHOICE..... degan modal yang x sampai ratus-ratus pun korang da boleh mulakan satu business yang income nye boleh mencecah sehingga RINGGIT MALAYSIA SATU JUTA dan lebih jika anda rajin berusaha .. (oh  sape nk jadi  jutawan , bukan senang tetapi tidak mustahil).

Degan hanya modal sebanyak RM65 + RM10 (kos postage kit bag bg semenanjung, RM20 kos postage ke Sabah Serawak). taraaaaaaaa... korang da ade satu biz sendiri. Kalau sebelum ni increament korang setahun sekali pn susah nk dapat RM100 di company lama.. tetapi degan shaklee x mustahil korang boleh dapat increament RM1,000 sebulan...korang x nak ke???????? sape buat dia dapat.. sape nganga.. memang x kan dapat pape la... xde istilah orng atas makan hasil orang bawah juga ye dalam biz ni. Shaklee sangat adil.


INSYAALLAH SESIAPA YANG BERMINAT UNTUK MENCARI INCOME SECARA PART TIME ATAU PUN FULL TIME... saya mencari rakan niaga yang mempunyai kritiria di bawah ye...

* rajin berusaha
* serius mahu menambah baikkan economi rumah tangga
* tidak mudah putus asa.
* sentiasa mahu belajar.
* peluang terbuka kepada semua yang berminat dalam perniagaan


sesiapa yang ade kritiria di atas saya masih mencari rakan2 niaga baru ye.. insyaallah saya akan guide dari zero to hero. Hubungi saya segera ye... =)

Your Shaklee Distributor                                    

    Pn Lin Alin

SID        : 954892  
Tel         : 018-2890438
Fb         : Lin Alin
Fb Page: cutecottonshop.com    


PENGEDAE SAH BARANGAN SHKLEE DI SEKITAR:
Bandar Baru Salak Tinggi, Nilai, Sepang, Dengkil, dan postage ke seluruh Malaysia.



0 comments:

Post a Comment