TEKNIK KEHAMILAN BERKESAN

Rezeki , jodoh , ajal.. semua2 tu Allah yang tentukan.. Bila? Dimana pun hanya Dia yang mengetahui... tp kalu kita x berusaha untuk diri kita pun x kena jugak kan.. Perkahwinan sudah menjangkau setahun dua tapi masih belum di kurniakan cahaya mata. Korang... jang sedih-sedih ye.. saya mgkin boleh cadangkan korang untuk cuba GLA SHAKLEE... ye la x cuba kita x tahu.. and kalu da cuba jng la pula korang tnya saya, ''bila agknya saya boleh mengandung ye?" .. kalu tnya cm ni mmg sy xterjawablah soalan korang tu..

ramai yang da berjaya hamil degan Prouk kehamilan shaklee ni. So semperna bulan August ni saya nk ishtiharkan kt korang ..''BULAN PROMOSI GLA SHAKLEE'''.. jadi nila masanya tuk korang mencuba ye...

jom saya kongsikan ape kata mereka yang telah menggunakan produk GLA ni ye.

testimoni bejaya hamil dr sahabat Pn Mashitah

Juga testi bejaya hamil dr seorng sahabat Pn Fieza selepas penggunaan GLA + Zinc dan Vita E selama 3 bulan

Testimoni  bejaya hamil dr seorang customer selepas penggunaan GLA dan B complex
Sebarang pertnyaan lanjut sila hubungi saya ye. insyaallah saya akan cuba menjawab sega persoalan korang dengn baik insyaallah.

wasp/call/sms/wechat/telegram
Alin
0I8-2890438

0 comments:

Post a Comment